Nog 12 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Mieke Heijst - WaarBenJij.nu Nog 12 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Mieke Heijst - WaarBenJij.nu

Nog 12 nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Mieke

14 Oktober 2014 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal,

De komende maanden zal ik in dit blog mijn belevenissen beschrijven over de tijd in Thailand. 26 oktober vertrekken Claire en ik voor drie maanden naar Thailand. Daar gaan we ongeveer 2 maanden lesgeven en de laatste weken gaan we reizen. In de weekenden tijdens onze stage zullen we zeker ook al kleinere uitstapjes maken! Samen houden we ook een blog bij op: clairemieke.waarbenjij.nu

Dit blog zal wel veel overeenkomen met het andere blog, ik vind het fijn om ook zelf te schrijven hoe ik het heb beleefd en leuk om later terug te lezen.

Op dit blog zal ik af en toe een blog schrijven naar mijn stageklas in Drunen. Met hen heb ik vooruit gekeken op mijn avontuur. Ik heb ze vragen laten bedenken die ze zouden willen weten over Thailand. Over de school, de cultuur, het land etc. Een paar voorbeelden:
Hoe vieren ze daar een verjaardag?
Zijn er computers in de klas?
Zijn er vulkanen in Thailand?
In het blog aan de klas zal ik verspreid over de weken antwoorden geven op alle vragen. Ze mogen dan ook samen met de juf reageren en nieuwe vragen stellen als die er zijn.
Zelf vind ik het erg leuk om de klas er op deze manier toch bij te betrekken. De kinderen hebben al een lijst van 25 vragen opgesteld dus ik heb veel te doen in Thailand!

Afgelopen zondag heb ik ook al een soort afscheidsfeestje gevierd. Ik heb verschillende handige gadgets gehad om mee te nemen op het avontuur. Het cadeau wat ik toch wel heel erg leuk vind is de selfie-stok!!!!!! daar zullen jullie vast foto’s van gaan zien!

Volgende week nog een weekje vakantie en dan begint het! Alles is geregeld, inentingen, tickets, visum, backpack, selfiestok(!) In mijn laatste weekje vakantie hier heb ik alle tijd om mijn backpack in te pakken en alles klaar te maken voor vertrek. Natuurlijk is er in die week ook tijd om nog leuke dingen te doen voordat ik weg ga.

Ik kijk er ontzettend naar uit om samen met Claire aan het avontuur te gaan beginnen! Aftellen…. Nog 12 nachtjes slapen…..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kaatsheuvel

Mieke

Actief sinds 07 Okt. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 7329

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2014 - 19 Januari 2015

Stage Thailand

Landen bezocht: